Bozzo, Gian, Lore, Miki

Saturday, 13 February 2010

Lamington bushwalk












Ciao a tutti,
leggo che il gossip in quel del quartier del Piave l`e sempre fiorente. Dite sempre di annoiarvi, pero` ghe ne sempre qualcosa da contar. Puito. Qua` nel down under procede tutto abbastanza tranquillamente, a parte do pont in te un pie e quasi balega` el secondo serpente pi velenoso del mondo (me son quasi caga` adoss). Allora, partiamo da sabato scorso. Sabo passa` son `ndat dal dotor a farme un controllo alla pell. Dopo averme cata` un neo sospetto sote el pie, el me fa`, lo cavone subito?. Ghe ditu che po`. Cavonlo sto neo. Eora do pont sote el pie. Domenega, allagamenti. L`ha butta` do` tanta de quella piova che l`ha allaga` tut el sud est queensland (a parte dove che stae mi. Che cul). Lunedi` partenza per coochiemudloo island a lavorar par tre di`. Giovedi avee el giorno off e co Mills son `ndati a far na camminada in te un parco nazionale a 40 km da casa. Bei paesaggi, bella la foresta tropicale, pero`, in Australia, se sa che ghe vive na sgravera de serpenti velenosi, e sti rospi, tu fa anca fadiga a vederli. Ghen ho quasi pesta` un, l`era vero sote el me pie. tasi che no ho poda` el pie par tera. Ho fat un salt in drio e lu el se ha alza`. Avee el cor che `ndea a 3000 e ho taca` a sudar come dopo aver fat na maratona. Dopo avon vist n`altro serpente e ghe von fat le foto. Tornadi a casa ho varda` su internet che serpente l`era quel che ho quasi pesta` e le salta` fora che l`era un common eastern brown snake (questo le quel che i disea del velen:Venom:strongly neurotoxic and haemotoxic; the second most toxic land snake venom known). Che paura.
Comunque l`e `ndata ben.
Par el resto tut alright.
See ya

25 comments:

piz said...

bea a foresta...;) e el serpente! cmq vede co piazer che no te ha intenzion de desmentergarte el diaeto! hola bozo!

Gian said...

quea rospa de na bisa che dopo che ghe ho passa' a un metro a cangaru' ailand na guida la me fa, col smile: "ah quel la l'era un brownie, sel te bechea te era mort".

Miky said...

take it easy mates!!!w el rischio!!! w la foresta pluviale (ma....a brisbane???????)ma soprattutto.................viva la morosa de fapo!!!!!!fapo te ho sgammá el gossip, ecco, bravo, l'ennesimo inmorosá, e ades co vegne casa fae coppia co chi???????????l'ultimo scapolo d'oro....vabbe...qualcuno mi informa su "ela de chi po sta qua??" so solche che la se ciama martina....ela maggiorenne almanco???

marci said...

cheeeeeeeeeee??????????????? E in famiglia non se sa nient????????????
no ben, son offesa, vero Miki, se no te ghen fosse ti a tegnerme aggiornada de gossip!!! :)

ps
par gian.
la mamma l'ha dita che la te sciverà na lettera alla settimana, te sa che l'è naif. forse te ghe manca. forse.

Alessio-Cippi said...

Tranquillo Bozzo che se el te morseghea el sarie mort lù...de siguro...

speolandia said...

adess ho capì perchè la settimana scorsa el neveghea....Fapo co la morosa!!ma adess i dovrà far le uscite a 6. conte e cognuge- lore e la moira fapo e Miss fapo...

Miky said...

fermi tutti.....marie ma come elo possibile che mi da madrid so pi robe de voi??ma non vi sentite mai???cmq...ghen so un altro de scoup ma per rispetto no lo die...par ogni coppia che nas ghe ne una che mor...che pecá....cmq...
MARCI, no son ancora riuscida a saver chi che l e sta martina...
CIC te me ha fat morir dal rider co la storia del bis!
GIAN che carina la to mammina..poreta a aver un fiol cusi...
la me word verification le un omaggio a me compare: BRANDE

piz said...

ti da madrid te sa pi roba de ALCUNI...;) disp anca a mi...ma d'altronde..c'est la vie...hola.

Gian said...

chi che se mola?

speolandia said...

ohi quassù radio zavata QDP international a causa della bora non la riva ben....chi selo mola co chi...
Mi so che vendre sera ghe ne cena alla corona per partenza del Sancho panza par l'australia...Mi riverò par medanot e meda ve cate ancora là?

Miky said...

se podarie lanciar el gioco dell inverno: indovina la "coppia scoppiata"....dai....chi comincia???

piz said...

no me par carino dir ste robe senza che gli interessati gnianca i sàpie...(piz el moralista)...cmq un indizio...no son mi e gnanca brad pitt...;)

Miky said...

guardando piu attentamente le foto..: bozzo!ma quel zaino della seven le indistruttibile!!!!!anca mi ho ancora quel rosa dell invicta cmq....jajajaj
piz, grazie par la morale, cmq crdo che l interessato el lede el blog, nonostante nol scrive mai.....o no???fapo, tut ben co la marty???:-)

speolandia said...

va ben fioi non me par bel contar babezzi sul blog, quindi me despiase par chi è el se molà, ma se i se molà un motivo ghe sarà....quindi cazzi loro e viva là e po bon!A proposito de zaini, Piz te ha ancora el me zaino bianco della WESTPACK!!fate veder in giro par tireste na volta ogni tant, o setu agli arresti domiciliali?!

piz said...

casomai domiciliari...;) cmq finise a aprile no ho temp gnanca par pisàr..te sa dove che abite cmq...;)

speolandia said...

MiKY un motivo in pì par venierte a catarte...

UDINE (18 febbraio) - La tanto temuta conferma è arrivata: il Rototom Sunsplash lascia la sede di Osoppo (Udine) dopo 10 anni in Friuli e 16 in Italia e trasloca in Spagna a Benicassim, località fra Valencia e Barcellona, dove si terrà dal 21 al 28 agosto prossimi. Lo ha reso noto oggi l'associazione che cura il raduno reggae più importante d'Europa, negli ultimi anni trasformatosi anche in un "social forum" su pace, ambiente, diritti umani.

La rinuncia al Parco del Rivellino è stata definita una scelta obbligata «di fronte a una crescente intolleranza della politica italiana verso qualsivoglia modello di società multietnica e multirazziale», verso un altro Paese «più accogliente, più aperto e più democratico».

Gli organizzatori del Rototom avevano annunciato l'addio al Friuli dopo che il presidente, Filippo Giunta, era stato iscritto nel registro degli indagati dalla Procura di Tolmezzo (Udine) per agevolazione all'uso di sostanze stupefacenti.

so cugin de quel la distante said...

mikiiiiiiii ma mi no ho conferma nient quindi no le vero nient!e po ie cassi mei o sbaglie? cope lore cmq!!!
ghe dae rason a piz su chi che se ha mola!!!
gian cagate dos
cicin ocio ti ala bisa ... orba

Miky said...

varda fapo che te se stat ti a cominciar el discorso de to morosa.......no sta dar colpa agli altri.....cmq....tut ben co la marty?/??:-) e sempre a darghe la colpa a merende.....poret...oye, sant é gia partito???e anche arrivato???tut ben nell emisfero australe???

simone said...

sant é partito, non so nulla se é arrivato o meno.
si mi cmq tut ben
e ti miky? vala come? sempre a vender malattie par arrichir na multinazionale?
hahahhahaaaa
scherze miky!!!tvb
Mario (mi al me pias come nome)tra poc le tra noi!!

Miky said...

ecco, co sant e so morosa sen gia a 8 e 9 espatriati in oz....me par secoli che sen partidi noi aprendo le danze.....ogni tant spere che no i me contratte a settembre...cusi mette el zaino in spalla....ayyyy cosa ci riservera la vita amici?????cmq DARIO, no mario, no le che el rive proprio fra POC, ghe manca ancora 3 meset...

piz said...

dario??!! c'est moi...! ma scusa miki lo ciamei davero col nome pì bel del mondo??!!

Miky said...

piz....ogni tantme desmenteghe che te te ciama dario....cmq parerie che le minacce a cespo le apie porta questa nuova idea...dopotutto cambia solche na lettera!!!!magari metti un po de pression anca ti!!!! a mi dario me pias prorpio!!!ooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ma voi savé vero chi che arriva dopodomani a catarme?? la ARYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!inutile dir che no vede l ora......

speolandia said...

odio radio zavata international in madrid!!
mi doman parte co morosa+ mero e so morosa par berlino!i need holidays, l'unico pacco sarà el fret bestia, speron de scaldarse con el parapampoli.
mi preferise Mario!

speoladia said...

odio è da indendersi come oh-dio..sorry errore di battitura

Miky said...

ma.....ma.....ma.... iiiesumarie...ela chi po to morosa?????ben, mi me rifiute categoricamente de vegner a casa el prossimo natale se ho da far la DISPARI!!!lo die giá....carletto saralo giá maggiroenne par el prox natale???!>?!?!?!??!