Bozzo, Gian, Lore, Miki

Tuesday, 5 October 2010

morti no, ma quasi.

Son un po drio lavorar come un can parche' son drio salvar par andar in Australia in dicembre par un matrimonio (no quel de Bozzo, ancora) e dopo capodanno DEVE passarlo in qualche isola tropicale.
Aiutatemi a scegliere: Tonga, Samoa, Nouvelle Caledonie, Tahiti, Fiji o Vanuatu?
Ho finalmente manda a cagar (letteralmente) al cinema e des fae solche el A/V tech e al minimo che lavore le e 50 ore a settimana.

Nde cagar anca voi.

9 comments:

marci said...

samoa, comunque va pure a kagar de tutto cuore. mi a nadal me toccarà star qua lavorar par pagar al mutuo e le varie veline de gheddafi. ma dai, torna su un meset! i boce i vol vederte! e amca la "zia nadege"! :-)

ps
unica novità dalla famiglia favero: la nonna l'ha portà casa do gatin

Gian said...

la Chicca no li ha magnadi ancora?

flottiglia said...

In effetti, dato che la zia marci la continua a farse mantegner i so comodi dai veci, no ghe n'è novità.
In effetti, dato che i boce che i vol veder la zia nadege i continua a ndar all'asilo gratis dai veci, no ghe n'è novità.
In effetti, dato che no se sa qual mutuo de no se sa quala casa de no se sa par quala fameia al continua a eser pagà indirettamente dai veci, no ghe n'è novità.
In effetti ghe n'è do effe e do ti.

marci said...

sottoscrivo in pieno: no ghe n'è novità, co un l'è cretino, al se mantien cretino

Gian said...

mmmmm.... me ere quasi desmentega' parche' che son ndat via da quea fameja de mati...

marci said...

mi son ancora normale, l'è altri che degenera

ano normale said...

aveo sentì?

Miky said...

el blog el se ha trasforma in una chat interna alla famiglia favero!!!che pauraaaaaaaaaa
ste boni fioi dai....
gian torna su un fia dai....tanto a mi no tu me vede, tranquillo!!!
marci tut ben????

marci said...

ben vecia, qua l'è na guerra intestina...!!! ih ih
comunque mi ho stravolto la me vita ultimamente ma te dirò in privato :-)