Bozzo, Gian, Lore, Miki

Wednesday, 28 October 2009

m'arrazzo

Ma che cazzo. Marrazzo mi sembrava pure una brava persona. Insomma, fra i politici se ne salvano pochi, lui era uno di questi, per me.
Pensandoci, pero', i gusti sessuali di una persona sono cosa privata. C'e' addirittura gente che mangia gelato al pistacchio, quindi de gustibus...
Il problema e' che abbia pagato, etc, ma si sa che i trans sono delle gran troie e le operazioni ed i medicamenti costano un occhio della testa (o qualche altro organo).
Poi si sa anche che i Carabinieri sono delle gran teste di cazzo (a parte fapo, ovviamente).


Intanto un'ombra si leva sulla figura di Antonio Lubrano...


(mi un di' ho da provar un trans, sti 5000 euro al deve valerli, no?)

5 comments:

speolandia said...

no ma so se spendarie 5000 euro per un trans, pì tost vae in tel sud east asiatico e me diverte co tante tose...
mi de veder gli attributi de un che par na tosa e dopo te ha la sorpresa non me eccita de sicuro.
Cmq el problema non è che Marazzo andasse con i trans, quei son cavoli suoi, ma che non pagava le tasse sto stronzo!
Già te ciapa el to bel stipendio per esser sentà su na carega, te ha 4 ville a roma e non te dichiara na sega, mi non te manderia co i trans, ma con un camionista bulgaro (senza offesa per i bulgari e i camionisti) e te faria sodomizzar par tre mesi continuativi senza vasella. Cussì co te torna su la to carega, visto che xe prassi comune, almanco te ga da metter el ciambellone per le emorroidi!
Auguro la stessa fine\punizione a tutti gli evasori del nord-est!Forse dopo un trattamento del genere farebbero la fattura...

piz said...

eh ghe sarà trans da 5000 euro e altri no...i dìs che se parla de 125 euro a cm...
cmq no lè che un par forza l'apie da perder stima se el va a trans e tira de bamba...el pb el nase quando che dopo el vien a dirme a mi (co na legge, no al bar) che no pòse farlo...(se volese...) e, ancora pèdo, quando che lo fa coi me skei. cmq nol me è mai stat màsa simpatico maraz.

Miky said...

C-I-N-Q-U-E-M-I-L-A-E-U-R-I- par un trans????5000???????spere che almanco fuse un ABBONAMENTO e no solche na botta e via parche 5000 sarie 6.4 volte el me stipendio!!!!le proprio vero che i $ no i fa la felicitá...cmq a mi me scandalizza de pi quei 4 carabinieri de merda che lo ha ricattá.....se mesi vero ben da quele parti la....almanco noi qua rischiamo de morir de GRIPE A.... (a proposito se dilo come la? influenza A????che brut...)

Gian said...

piz no te ricordee cusi' intelligente.

piz said...

gnanca mi. no me ricordee cusi inteligente.
e cmq lo avarie ricattà anca mi.