Bozzo, Gian, Lore, Miki

Thursday, 8 October 2009

qualche news

Ieri sera sono arrivati Angela e Niels da Melbourne, cosi' ho fatto la pasta col ragu', Nadege ha fatto le quiche e la chocolat fondant e mi ho fat anca un fia' de margaritas che i me pias cusi' tant.
Stanno in Nz 10 giorni per poi tornare a Melba. Nice to see them.
Altra notizia, a novembre dovrebbe arrivare Jacopo (ciao se leggi), un tipo (non so se posso chiamarti ragazzo, data l'eta' e la mole...) di reggio emilia che avevo conosciuto qui qualche mese fa, quando era venuto in avanscoperta pre-emigrazione. Evidentemente l'avanscoperta ha dato buoni risultati, e a novembre si trasferisce.
Per il resto sempre al solito. Ah, nevica ancora.

17 comments:

Miky said...

nevica??????????????????????????????????????????mi son in manichette corte el 8 de ottobre. cmq scrivo per rassicurarmi di una cosa:ehm.....FAPO??????????????????????????????????????????mi son seriamente preoccupada......no l'avara mia comincia a lavorar sul serio??????????????fapo dove sei???qua sen restadi solche mi, la marci (ciao marci), gian e speo.....buen día a todos

Miky said...

ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ho appena letto del lodo alfano!!!!!!!aspetto i vostri commenti fratelli favero....

marci said...

lo-do al-fa-no lo-do al-fa-no!!! me ha rivà un sms ieri in tempo reale appena vegnesta fora la ansa co scrit: mess. ultim'ora per i compagni: la consulta dichiara il lodo alfano illegittimo!!! Viva la repubblica italiana!!!
che soddisfazion..par diese minuti parchè tanto no cambiarà nient!

ma là in spagna se dilo che de noi poregrami qua in italia alle prese co berlusconi???

marci said...

gian ma ti atu un portatile a casa?
parchè mi me ho ciot un net book e se podarie sentirse tramite scaip. ditu che?

Miky said...

varda, la philip morris mette a disposizione solo el mundo, the wall street journal e un altro de economia che no me ricorde pi...e in tutti 3 berlusconi oggi era in prima pagina con titoli tipo "l italia blocca l avanzata di berlusconi"etc...cmq el pi delle volte i lo meno par i cojoni, come in tut el mondo del resto.....

Gian said...

La Mariasole la me a dita che Leo al va a scola e al fa i compiti... me par ieri altro che andee a scola mi.

marci said...

la to maestra paola frare l'ha dita che leo al te someia a ti e de saludarte
Miki...te ciame in causa...al fatto che i die che me fiol al someia a me fradel pararie na prova inconfutabile che son fradei davvero nel dna.
Ho da preoccuparme?

ps
ma qua sen restadi in tre
forse a nessun ghe interssa le nostre ciacole...chissenefrega, noi le fen istes, vero miki???

Miky said...

marci, ti ormai te ha qlc de simile a to fradel nel dna, no podon farghe gnent, ma leo lo podon ancora salvar, le gia na fortuna che so zio el sie da quealtra parte del mondo....bytheway, no pense (e spere)che al mondo pose esister qualcuni come gian. forza leo!!!!!
p.s. son appena uscita da una conferenza di 2 ore e mezza sul marketing del tabacco....ora sn esperta....ou gian, se ciamele come le cicche che se fumea a melbourne (solche la parche dopo ho fini i skey e son pasada al tabacco da far su), col pacchet blu che al safeway no le ghe n'era e dove andar dal me amigo marrochin in lygon street, quel che el parlea italian e co entree el me preparea gia le cicche sul bancon????

speolandia said...

Fioi adesso è ufficiale STEP 1 completed....

sono diventato proprietario terriero, ho comprato casa...o meglio un appartamento in centro storico, a breve news di conferma della festa d'inaugurazione.

Manca la firma dal notaro...

Ho un mutuo da pagar, adesso son anca mi un italiano medio, me manca sol che na femena e andar a veder le pardide de ballon al bar.

PS alle lettrici di questo blog
Ingegnere 27 di bell'aspetto, (quando non l'è in hangover), con ottime possibilità di carriera, amante dell'enogastroturismo cerca per relazione seria e duratura ragazza di sani principi per matrimonio.Astenersi perditempo

Miky said...

mi mi mi, son restada la ultima single sul mercato del qdp!!!!me manca solche i sani principi....eli che???se magneli????daiiiii che son na brava tosa mi!!!te one convinto????la me condizione le"atu compra dove casa????". le che a mi in verita l italiano medio col mutuo nol me gusta....complimenti cmq!

Miky said...

ou...ve ricordeo me amigo italian que lavora qua...quel che no sopporte.....ecco, el beve cocacola LIGHT....ve ho spiegá tut........

Miky said...

barza!!!!!!!!!!!!!!!
un tasso dice a un altro tasso : "ma tu le paghi le tasse?" e l'altro "no, io lo faccio per amore"....jajajaajajajaajjaajajajaja

Miky said...

questa le la migliore:
un vecio poregramo l'è in piazza a fuina davanti al bar e el vede pasar un tipo sopra una biga traina da 4 cavalli a tutta velocità... i fa la curva e ghe casca na lampada.. el vecio la ciol su, la strofina e vien fora el genio..... il genio ghe dis de esprimere un desiderio... el vecio ghe dis "vui un miliardo!".... e puffff.... il genio sparis e al so posto compare un biliardo...

el vecio un po'perplesso lo varda e el pensa.. bhè poc mal, pose sempre dugar co i me amighi....

dopo un pochi de dì, sempre davanti al bar torna a pasar el tipo co la biga..... el vecio lo ferma e el ghe dis " ehi ehi speta! varda che que altro dì te ha per na roba!!... el tipo se ferma, lo varda e ghe domanda " atu conosest anca ti el genio?"

el vecio "si, ma no me parea che el capisese tant, al posto de un miliardo el me ha asà un biliardo".. el tipo : " bhè, parchè ti pensitu che mi ghe api domandà una biga???!!!???"

marci said...

miki no so...mi son sicuramente un poc esaurida e sciopada come dis me fardel ma le barze le me ha fat rider!!!!me immaginee al vecio a folina!!!insomma in sti tempi de merda manco mal che ghe n'è al blog che me fa rider. Miki ghe vol che fondene un sindacato mi e ti..stanot pense al nome. AH! VADA CHE MAI E PO MAI CO UN CHE SE IMPIANTA CO UN MUTUO DA PAGAR!!! PAR L'AMOR DE DIO! PITOST STA SENZA!!!

benedettosedicesimo said...

voialtre dò femene ma specie la pì vecia, che ritegnè de farghe leder i fati vostri a quei che i tabanea su internet, aa moda de grande fradel, amighi de maria de fiipi e insoma de tut quel luamare da adolesienti cresesti, no ve par de ver rot un atimo al cazzo?

marci said...

ma tasi su che tu lede anca ti!!!

jacopo said...

bela gian! me la fai anche a me la pasta col ragù quando arrivo? yum!
e poi cos'hai da dire sulla mia età? mi sento già abbastanza vecchio senza che qualcuno me lo faccia notare... va là che a parte gli acciacchi si sta bene dopo i 30!