Bozzo, Gian, Lore, Miki

Wednesday, 16 September 2009

Ciao a tutti! Ho letto ora tutti gli aggiornamenti che avete messo nell'ultimo periodo. Me par ben...
Cioè tutti e 4 state bene: Gian, Miky, Marci e Erica. E gli altri????
Feisbauc ha sicuramente portato via Fapo. Commenta a vanvara in tutte le foto di chiunque.
Io invece sono sempre in giro: dal lontano 8 di agosto sono rimasto a casa per sole 2 sere. Troppo poche per poter scrivere sul blog...
Novità:
- la seconda più importante, ma molto più lontana dalla prima è il mio rientro nel mondo del pallone col calcio amatori pieve 2001. Per ora sono 4 sere a settimana, spesso condite da passaggi in qualche bar (...domandarle "ciao, che fai?" e poi uscire insieme a lei...)
- un'altra è la chitarra nuova che riesco a suonare nei quarti d'ora che riesco a trovare qua e la
- per ora ho accantonato il progetto con Faruk, visto che non risponde mai al telefono, e pure quello con Michele (el cugin de Tomasi). Ottobre...
- kite: al lago non c'è vento e l'unico giorno dove tirava a 100 la Nataije non ha lasciato andare Cespo (ancora incazzato) e quindi non sono andato neanch'io. Domenica io e Fapo abbiamo deviato verso Cansiglio e Sarmede. Very nice indeed.
- il resto? Il lavoro procede senza dare troppo fastidio, il nipotino Ivan oggi ha guardato 6 volte Dumbo ed io ho la testa tra le nuvole.
Take care!

14 comments:

Gian said...

e mi son qua che ho ancora a che far co visti e smene varie.

Miky said...

scuseme...ho la giornata nostalgica...no so parche ma me he vegnest in mente natale 2007...e gli arancini che se te i tirea in testa a qualcuni te lo copea...e incredibile ma vero, no son bona de farme vegner in mente el nome della nostra street, cioe me vien in mente de tut, elgin (pan e vin), suanstón, vitoria, ligont, brunsuik,smith, parfin drummond st (no ste domandarme come) e la mea no la me vien in mente, incredibile...
p.s. ma mi tipo, sarie bona de far kait??

Miky said...

CAAAAAAAAAAAARDIGAAAAAAAAAN STREEEETTTT DIOOO ONE FAT COME PO A DESMENTEGARMELA!!!!!!!cardigÁn....mitttttica

so cugin de quel coi visti said...

testa da bit tu ha n altra novita importante e di conseguenza mia novita!!!


ormai single son resta mi e basta.
forse vae a far volontariato (forse!!)
al calcio amatori al me ha ciapa ma al lavoro nol me permette de andar sempre (porc..)

comunque qua piove(governo ladro)

silvio la dita che i reati dei anni 90 no i val pi(hatu copa un e i no i te ha beca?secondo lu i dovea sveiarse prima e ades ti si salvo)e che le meio de cavour de gasperi ecc ecc!!!

ande a far quel che volee!!!(tutti)
fanculizze magari!!(gianfri)

ciao

Miky said...

c-h-e-eeeeeeee?????loreeee!!merendeee!!atu cata la morosa???????ela quea de chi po? jajajajj

Miky said...

thanks dott. faponti for replying on behalf of Mr Merends, please.....no podaró mia spetar l aprox olta che el scrivará sul blog no.....

marci said...

lore perdoneme ma me infratte anca qua da ti par parlar co la miki
mikiii, insomma no so quant che te psse fregar ma i CAVEI ALLA FINE I HO TAIADI!!!! insomma co qualcun dovee pur commentar e le me amighe da quande che le è mamme no le è pì donne e le parla solchhe de boce inveze mi voe restar sul supergiovane (oddio, ghe prove tipo) Insomma disee che i primi commenti i è stati: tu me par la sorella de jim morrison.
secondo ti volo dir che?

Gian said...

che mi (o marco) son jim morrison

Miky said...

marci, par fortuna che ghen son mi e no solche gente che pensa de esser jim morrison (....). dunque:
primo:te ha fat stra ben, le psicologicamente provato che la prima roba che noi donnine fon le taiarse i cavei quando volon rivoluzionar la nostra vita.
secondo:ma i atu taiadi quant curti???ma ti no te i ha mia ricci no???mandame na foto dai mikylore@hotmail.com che te die i me commenti

speolandia said...

comunicazione di servizio...

cerco volonterosi sbarbari per missione in terra berlinese per il ventennale della caduta del muro di berlino che si terrà il 9/11...

trovate i voli a 12 euri. io vado su dal 4 al 11 di novembre.

P.s. porteve via el picon che quel che resta del mur el porton casa.
Playlist consigliata ATARI TEENAGE RIOT -Burn berlin, burn!

Miky said...

Dedicato all único italiano di questi uffici:
ma te creditu de esser chi? ma te setu vist?le inutile che te te sbotone la camisa par far veder i 4 pei mati che te ha, solche parche fa "macho italiano", che te se brut, bas e fiap. Tu te veste tant da fighet co la camisa e la cravatta e dopo te ha le scarpe da strazhon e la cintura che no ghe sta un cazzo. Ma soprattutto te setu vist de che color che te se diventa???te se l'unico che se abbronza in una settimana de piova a madrid!!!ele lampade o autoabbronzante?basta!te se ARANCIONE dio santo!
e per concludere, per piacere, SMETEA de rivar la mattina e dirghe a tutte "BUONGIORNO", co quea cantilena da cojon, che qua se parla in inglese e sen in spagna.
cretinooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Gian said...

Speo mi se vegne a Berlino el mur lo TORNE FAR SU!

marci said...

MIKI no ho fat foto ancora, vegne star mal de solito, ancora pedo che dal vivo e volarie evitar commenti tipo: beh, sì dai, carina! col cazzo! o strafiga o nient!!!

e comunque (merda ovunque) mi i ho mossi i cavei e des che i è curti...disen pena soto le recie, i sta là sparadi senza na logica!!!
m e sa che me taie vie anca quel pc che me ha resta'! un cliente ieri al me fa: come sei carina, sembri la carfagna! Cheeeeeeeee?????ma bambin, sveiete fora, pensèlo che, a un complimento??? ( a parte che pitost chel me disese sembri la gelmini...)

marci said...

gian riposndeme alla mail senno nient visto