Bozzo, Gian, Lore, Miki

Tuesday, 8 December 2009

pa p ap prt po pa


sole parco.



; )

11 comments:

marci said...

Miki sol par tiin quanto no me illude che a qualcun altro ghe freghe qualc de mi. Comunque son tornada in uff anco...e no ghe l'ho fatta a scriver. te ha da saver che son deventada key account grandi clienti. e ora des ghe vol che me la tire un poc par entrar nel ruolo! Ih ih ;D

gian?!ma ciamarme mi mai?!

Gian said...

volo dir che key account?

marci said...

un che vende ai clienti direzionali ah. strategie, obiettivi, target, solite menade

Miky said...

uuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhh
una promozion?????????
ma complimentoni!!!!!!!ades ne toca bever 2 spritz invece che un!!!!!brava marci!!!!cioe insomma, des invezhe de accaparrar clienti par la agenzia te ghe illustra ai caponi che strategia i dovarie attuar all interno dell azienda???tipo???ma strategia e obbiettivi sempre riguardo delle risorse umane o del business????no entiendo....

marci said...

sempre Human resources, fae le consulenze strategiche che dita cussì par na figata, in realtà se tratta de risolverghe i problemi alla gente. come tutti, insomma...

speolandia said...

senza offesa par el to mestier Marci, ma visto che qua da mi va de moda far sti minchia de corsi de formazion, me cate spesso el pì delle volte senza le persone chiave de riferimento...
anco per esempio su 10 persone chiamate in riunione x uno questione irrisolta co un cantier( qualche milion de euro..) si son presentati solo 3 persone perchè tutte le altre erano a far corsi de formazione voluti dalla alta dirigenza. risultato figura de merda e na riga de insolenze al sottoscritto. al che me sorge la domanda, invece de far 10 corsi de formazion durante l'orario de lavoro, perchè no i me da 200 euro in pì e i me assa i me collaboratori disponibili, visto che quel che si impara ai corsi, a volte anca interessanti,tante volte no serve una ceppa?
perchè me far un corso sulla gestione dello stress emotivo, quando per no aver stress me bastaria aver le persone al so posto?
detto questo ghe daria fogo a tutta la human resource della wartsila visto che lori alle 4.45 i torna a casa e mi sta sera prima delle dieci (dopo 14 ore de lavoro senza pranzo) non venie fora.....

Miky said...

speo....mi te dae rason..pero quel che fa la marci le esattamente quel che son drio studair mi nel me master...e vale come roba...claro, l ha da eser integrada nei ritmi dell azienda ma quel sta ai to dirigenti, no ai HR!!!(MARCI, VARDA COME TE DIFENDE!!)

marci said...

miki cossa farie senza de ti!!!!!!! in realtà l'è assolutamente plausibile la posizion de speo ma al discorso l'è longo e richiede una elucubrazione articolata. des no ho temp parchè ho giusto da andar da un cliente che nol sa da che parte ciapar par sistemar le so aziende. Peccà che no l'ha capì de ver un direttor insemenì che prima che lo butta fora meio l'è. Tipo ho da andar a dirghelo e da portarghe un sostituto. Na cazzata...certo!

Gian said...

mi viene la voglia di schiacciare quel cestino sotto i vostri commenti che possono vedere solo gli amministratori del blog...
Complimenti marci par al lavoro, pero' se nde avanti cusi' a parlar e HR e key e minchiade varie mi ve banne, parche' par mi se tratta sempre de SCHIAVISMO.

W IL CHE! MARX, ENGELS, GRAMSCI, BERLINGUER, OCCHETTO, BERTINOTTI, D'ALEMA, BERSANI.

(compagni che mal che son finidi)

marci said...

anca qua ghen varie storie da contar e che no le podarie altro che dimostrar quant che parlar de schiavismo sie fora luogo de sti tempi almanco par quel che me riguarda. ma tanto so che nessun cambia idea quindi no me mette nianca.

spatuzza account said...

chi accaunt...na ciavada