Bozzo, Gian, Lore, Miki

Thursday, 11 September 2008

Ahhhh la comodita!

Ahhhhhh son comodamente seduta in SALOTTO a casa di Bozo che ha la connessione internet GRATIS!C'e il GIARDINO e LA PISCINA!(che appena rivada ghe fae al coinquilino "bela la piscina...eora poh, co quanti appartamenti la condividitu???" lu el me varda stort e el me dis "no, le la ME piscina de casa MEA", sorry, mi pore backpacker che la piscina l'ho vista solche in qualche ostello....). Alla mattina el coinquilino mi prerpara il caffe e ci mette lo zucchero (che mi no vui ma apprezze). E Brisbane??? Ottima impressione pero mi sono sentita come Moogly a New York, quanta gente!quante macchine! e l'aria la spussa de smog e non riesco a fumare perche mi pare di soffocare!e soprattutto NO GHE NE LA SPIAGGIA e gnanca una esplanade par chill out a little bit! "ehhh esagerata" direte voi. Boh forse si ma dopo 6 mesi in mezzo al nulla, a far doccie fredde e grattar i pie neri che no vien neti, incrociando UNA macchina all'ora, suonando co i aborigeni all'esplanade, dormir dove che capita.... Si insomma, ho dormi ben in tel doppio let de bozo ma forse me piasea de pi dormir in te la tenda in te la pozzanghera d'acqua sotto la piova (dove ho ciapa sto raffredor che no va pi via).
N.B.: non son drio lamentarme, no podarie mai, e' solo una riflessione, e rifletto con piacere che sono cambiata un botto da qnd son qua!
va ben, dopo qsta introspezione mattutina penso proprio che andro a far colazione... BUONA GIORNATA A TUTTI

7 comments:

Gian said...

par chill out c'e' southbank con la spiaggetta artificiale.

Nadege ha vinto la seconda working holyday visa.

Mi odie al teron.

(alberto l'e parti' ieri in te un furgon co do tose belghe.)
Tant par farte fastidio.

Anonymous said...

amici, scusate, ma qquesto dovete vederlo... portate pazienza aspettando il primo minuto e mezzo, poi merita veramente!!!!

http://it.youtube.com/watch?v=d3ysomqy86U

Miky said...

che??????????????????????????????????????????????????????????????E-L-E C-H-I- S-T-E D-O- B-E-L-G-H-E?????????????BELLE????se te volea farme fastidio te ghe se proprio riusci e de mattina anca tra l'altro...spere che la nadege la te mole e che el teron nol te dae i skey. tie!

Gian said...

che al teron nol me dae i schei l'e altamente probabile...
Analfabeta deficente teron faccia da culo.

(tuttora al cerca de offenderme disendo che son compatriota delle me colleghe tedesche, come che par mi no sarie meio essere compatriota de na figa bionda 1 e 80 che de un mafioso calabrese alt un metro e na sega).

Anonymous said...

gıan perche@ no te ghe fa leder al to boss el post dove te volea tagliar l@italia con la flex lungo el po??

Gian said...

parche' nol sa leder...

Lore said...

Miky salutami tanto quel pazzo di Marty (coinq de me cugin), hai visto il bucket in camera? Digli non bere prima di mezzogiorno....
Per chi non sa Marty fa il cuoco...