Bozzo, Gian, Lore, Miki

Wednesday, 20 August 2008

Hey, c'e' nessuno?

Sono tutti in ferie... Sti italiani.
Nessuno che si fa piu' sentire, tutti al mare ammucchiati su sdrai a pagamento, abbronzature forzate, ore in colonna e tutto l'ambaradan culturale degli italiani al mare... Oh, my God!
Coste australiane, mi mancherete.

Buone vacanze a tutti!

5 comments:

Alessio-Cippi said...

Hola ragazzi, ghe son solche mi parchè el Fapo l'è restà in Sardegna a far la spola tra el yacht de Briatore e la villa di Silvio (1 della tante)...
Presto provvederemo a mettere foto divertenti della nostra avventura, capitanati dal grande STL dott. Conte , che ci ha fatto da cicerone (me toca dir che el ne ha portà anca su bei posti).
Le foto sicuramente parleranno di più anca parchè non son mai stat bravo a scriver...

Anonymous said...

si...sti cazzi che sen tutti in ferie... le ferie sen drio farle a botte de grigliate (in 7 giorni:bred, charlie, mi e stasera da sbres) e va ben cusì anca se tut sto porco taca a andarme in fracor.... belle le foto e son sicuro che dal vivo lè tut ancora pi bel ma no sta far el figo gian che co te sarà qua te parecheggiarà dove cazzo che te gira come che te ha sempre fat...questo aldilà del fatto che l'italiano lè na razza odiosa e aldilà del fatto che te/ve vui ben e ho voja de rivederve (questo aldilà del fatto che no son diventà recion...). hola.

Gian said...

yeah, cussi' te spose e divente moglie del fiol del dotor e nuora del dotor! Barbara, fora dae Bae!

Anonymous said...

fon che ghen parlon pì avanti dai...ma no sta illuderte masa...

Anonymous said...

ci siamo ci siamo! ferie già fatte in luglio!