Bozzo, Gian, Lore, Miki

Wednesday, 25 June 2008

un paio di cosette.

1.e' morta la voce di quark, R.I.P..
2.Ultima settimana a brisbane.
3. Il PIL italiano sta precipitando: ma andeo ancora a lavorar o seo tut al di al cao a vardarghe al cul ae cameriere e impegnirve de spriz fin a far i can e tornar casa daa morosa incazzada negra che a ve urla drio: "Atu vist cespo che bravo tosat, la fat un fiol l'ha mes la testa a posto al se a taia' i cavei! Altro che ti poregramo parche' tu mete la testa a posto ghe vol che te ghen fae 6 fioi!"
Par chi che nol ha na morosa queste parole le e dite dalla mare. (Cmq no ghe crede nesun che cespo l'apie mes la testa a posto...le sol un pretesto, come collodo co ere a scola:
Franca: "atu ciapa' che anco'?"
Mi: "7 e medo"
Franca, subito:"Collodo?"
Mi:"10"
E quindi:"ahhh, savee mi che no tu ha voia de far nient! Te se na vergogna marzhA!"
Mi: "ma co (a parte perone patassini e qualche altro sfiga' senza vita sociale, spere che nesun de questi al lede al blog) ho ciapa' pi de tuti i normodotati!". E avarie volest aggiunger: "Vorie veder mi, se patassini al se beve la vodka aa matina co mero prima de andar entro a scola, al ciapa gnanca 4! L'e na question de priorita', de che che un al vol far da grando: o te fa l'astronauta, o te fa l'unico astronauta al mondo che ghe la fa a pilotar na astronave da farra a giove e tornar indrio IMBRIAGO! purtroppo alla nasa i e puritani e no i cerca austronauti co le me peculiarita', ma co sara' finida l'acqua da bever e ne tocara' bever sol vin, Vedaron se no i vien in zerca de astronauti a cosomartin o all'enologia a conaian!
Cmq no son gnanca un gran che col bever, me sa che i andara' in zerca de astronauti in Irlanda.
No ghe a fae a bever come un irlandese, ma son TANT pi divertente. E no me son mai pisa' dos...


Me tocca finir qua parche' ho da scampar in ostello che l'e drio finir l'eppi auar! 7$ (4 Euri) na caraffa de birra da 1150 ml. me sa che ghen cioe do e vae sul let, che doman se lavora ae 6 e meda. De matina.)

Nde' a lavorar, che fra poc ne sorpassa anca al Burundi, col PIL!
Si' Pil, se era partidi da la col discorso...

4 comments:

Anonymous said...

1- l'era anca la voce de Ridge...
2- te ciame pena che rive luni mattina
3- dio bono Collodo era l'incubo di tutti gli studenti e l'idolo di tutte le mamme, ne siamo passati tutti.... e pensar che des l'è a no far un cazzo in Germania (parole testuali del fratello).

Anonymous said...

p.s. è anche passata l'ennesima legge personale di silvio in meno di due mesi di governo...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ma l'ha cavà l'ici....

Anonymous said...

sono patassini e sono qua con perone, qualcosa da dire su di noi? cerchi rogne?

Anonymous said...

ALMANCO TO MARE NO L HA MAI DITA : SI CHE ME SON IMPEGNADA CHE LA OLTA E VARDA CHE DISGRAZIA CHE LE VEGNEST FORA.!!!! CO TO PARE DA DRIO CHE AL TE SPIEGHEA CHE CHE LA OLTA AL SE HA IMPEGNA IN TENDA IN MEDO AI TERREMOTADI IN FRIULI E TI CHE PAL DISPIAZER TU TE SE PICA A NA BOZZA PAR DIMENTICAR DE AVER SENTI STE FRASI(DEA TENDA, ORMAI ME MARE LA POL RASSEGNARSE PAR QUEL CHE ME RIGUARDA, QUESTO SON E NO HO TEMP DE CAMBIAR...)!!!
OPPURE NO TU HA TUTTE LE AMIGHE DE TO MARE COI FIOI O LAUREADI O PIENI DE SCHEI O CO NA FAMEIA E TI L UNICO MARRANO INFAME CHE AL FA I APERITIVI LONGHI DAE 7 FIN A MEDANOT COL MEROTTO(FINCHE AL VIEN , SE SA ANCA LU ORMAI LE NEL TURBINE DE QUEI CO A FEMENA...)!!
AH AL CAO DE VILA NO GHE NE PI LA PAOLA, ADES GHE NE LA LAURA, LE SIMPATICA MA NO L HA AL STESO CUL..