Bozzo, Gian, Lore, Miki

Sunday, 22 March 2009

Ah quasi dimenticavo

Lore, Marty (par chi no lo sa`, le el me ex inquilino irlandese un po` fora) el continua a domandarme come che tu sta`. Mandeghe un messaggio su feisbuc. Approposito del s.patrick day, mi no lo ho festeggia` parche` me son desmentega` e in pi l`era un caldo bestia e me son crepa` do a lavoro. Comunque Marty l`ha fat festa anca par mi. El se ha sveja` al 5.00pm del di dopo. Approposito l`ha la morosa, el va` a viverghe assieme e el se ha calma` na cifra. Beh quasi na cifra. Ciao a tutti

2 comments:

Gian said...

ho paura sol a immaginar marty al st patrick day. le come se Speo al festeggesse tutte le mostre del vin in te un di sol...
paura

Miky said...

jajajaajajajaj gia....ma bozo, come universita????e che facolta???ma sposate mills che te sta prima no? e pagaci atutti il volo per venire al matrimonio e trovami pure un cugino della mills che me lo sposo io ok?????