Bozzo, Gian, Lore, Miki

Tuesday, 26 May 2009

riassunto

Ho trovato casa, vivo con Nadege e una coppia di Kiwi 21enni, questo e' l'indirizzo:
unit D611, 176 broadway, New Market, Auckland 1023. NZ!
New Market e' il quartiere migliore di Auckland, ma ghe volea poc.

Nadege ha gia' trovato lavoro, ancora prima di arrivare ha conosciuto una tipa in aereo, ha chiaccherato qualche ora e poi la tipa la ha chiamata il giorno dopo per dirle che aveva il lavoro per lei. Tralaltro era proprio il lavoro che cercava, travel consultant, e quindi, oro. Adesso lavora 8 ore al giorno.
E mi invezze son a casa senza sto minchia de visto che farie lavatrici e lavarie i piat se no avesse sta "influenza" o whatever che no me move dal let.\

Nde cagar tutti quanti, par primi i me leucociti pigri che no i a voia de far nient.

7 comments:

speolandia said...

bon almanco te a un tet e un let...
ghe ne sempre temp per lavorar e secondo mi el to visto i lo a rivendest alla mafia cinese....

Miky said...

no sera la gripe porcina????¡¡¡cuidado tio!!!ma a parte gli scherzi...mi me son persa...no ho capi, che cazzo fatu in nz??cioe, no dovea esser na vacanza finche no i te dea el visto in australiaÇ?ma allora l universita gnent??e statu la quant?elo facile trovar lavoro la???ela pi bella la nz o la au???che velen ghe datu all nadege parche la te sopporte ancora dopo tut sto temp????

Gian said...

te conose?

piz said...

bravo gian combatti i germi...tanto te perde...salut!

Miky said...

jajajaaj ..no!! te ha rason....sciopa!!!!(par no dir va cagar, che senno te copiarie)

mi said...

ma chel sse caghe dos

papibenedetto said...

Ma atu che la suina? La mama sala?
Da' un ocio qua:

http://ieee.splinder.com/post/20422578/swiiine+swine+swine+swiiiiiiii

e ledete anca que altri post, strabei.