Bozzo, Gian, Lore, Miki

Tuesday, 12 May 2009

a volte ritornano.....

ghen son, ghen son, ecccccheme qua!!!
ciao amici, que tal la vida??¿¿¿chi come q quando mi viene a trovare????daiiiiiii no son mia cusi distante come gli amici in stralia!!!!!
ho firmato un contratto nuovo, dura fino al 31 luglio. Ho fatto un notevolissimo salto di qualitá: inveze de vender tori souvenirs adesso vendo majette e braghessssse in un negozio de NAF NAF, ghe manchea solche la moda francese...il problema é che le signore 40enni che entrano in un negozio "da skey" (gnanca tanti ma sicuramente pi dei me standard H&M/MANGO/ZARA) si aaspettano qlc di preparato e non una che alla domanda "mmm, ho una camiciuola di seta VIOLA con cosa la potrei intonare????"= "signora, innanzitutto che merda di camicia s'é conmprata???", in secondo luogo la lingua é un problema....ricordiamo che io parlo lo spagnolo da bar e non quello da boutique quindi quando é arrivata la poveretta che cercava una giacca da "combinar con un vestido DE PUNTO", non era ovvio che fosse a pois????dopo 10 giacche che no centrea un cazzo che ghe ho mostra ho capi che "de punto" vol dir "lavorato a maglia"...muy bien!!!
cmq tutto cio preclude 2 possibili opzioni:
a. trovo un lavoro vero, mollo quello che sto facendo e mi sistemo definitivamente a madrid
b. se per il 31 luglio sto ancora piegando magliette mi giro la spagna e il portogallo ad agosto, incluso il camino de santiago e a settembre son la in piazza a pieve a cominciar na vita nordestina, stacanovista grigia, umida e co la nebbia.....al perbacco e all'athabaska....ayyyy por dios, ni de coña, mi devo inventare qlc altro....vabbe ci penseremo....
nel frattempo mi sto innamorando.......si, le italian e NO, NO LE TERON!!!!contenti????
merende: no sta farte masa illusioni par el to viaggio in portogallo, co pablo e fapo no te pol pensar de far el backpacker, anzi....ti te lo veditu pablo che dorme in macchina????dai po......
gian: ma ades faratu che? te fermitu in nz?giritu? catitu dove i skey???
e bozo elo vivo o se alo gia sposa????

3 comments:

Gian said...

bozzo l'ha do fioi.
Mi vae avanti a sonstentamento minimo fin che no me riva al visto e dopo cerche un lavoro dignitoso (quindi qualsiasi che no sie na pizzeria de teroni). Vutu che i trove dove i schei???? Li ho semenadi do ani fa e ades i cres????
Pitost del nordest more de fan.
Ma no te se bona de catar un lavoro mejo, tipo par quel che te ha studia'? Ricordete che l mondo le pien de mone.

speolandia said...

allore te son ancora viva...!!
grande mi sarò a lisbona la settimana prox...
Miky bon che almanco con il cuore va abbastanza bene, no sta tornar in italy, mi son drio vagliar soluzioni per andarmene...
forse si apre l'oriente all'orizzonte ( I_ _ N) indovinate il paese....

Gian said...

speo se te vol conose un ingegner
i_ _ _ iano.