Bozzo, Gian, Lore, Miki

Sunday, 30 March 2008

Gian

I know that Lore is writin' a post, so i just write that I'm tired, that the Jim Beam yesterday was nice, that we are goin' on.

gIAN bEAM

3 comments:

Anonymous said...

gian hai presente easy rider, quando il vecchio Jack Nicolson beve il whisky e fa il verso con la spalla? non so perchè ma mi vieni in mente te..
boh fioi penso di aver avuto la settimana più sfigata della mia vita e per fortuna è finita. Mio papa sabato in hospital per calcoli, nonno mercoledi per broncopolmonite che no ghe passa, mi che ho avest una gastrite causa bevar e ho vomità bile per la me prima volta, la morosa me ha mollà, el moto cagimba l'ha rot la seconda e ora me toca andar via in terza e quarta e quinta, me rivà el conguaglio delle bollette e dio can! bhe pense che dopo tutta sta sfiga un po' de bele cose ghe sarà..
ho iniziato a fare il corso di arrampicata alpina con il CAI di trieste, è una figata mostruosa non vede l'ora de andar a fine mese in croazia tre dì ad arrampicar. Chiaramente ve spete co torne andon a farse el campanil (avè capì qual.. vero gian?), dopo esser stat così mal ho smess de fumar e de bevar (par un fia 1|2 mesi) così non vae neanca alla mostra par non farme veder che beve acqua. son proprio ciapà mal. steme ben dall'altra parte del mondo mi vae a scriver la tesi

Anonymous said...

el campanil de val montanaia!!!
comunque speat varda che tutto sommato doman la andara meio . fidate.

Gian said...

onore e gloria ai caduti per l'ideale (stomaco, reni, polmoni, cambio...).
ocio a no cascar (campanil).
Par la morosa... fa un salt qua do...