Bozzo, Gian, Lore, Miki

Tuesday, 18 March 2008

Grande e peloso!!!!

Intende el ragno che ho vist in corridoio, giust fora de camera mea mezz'ora fa.... marieeee chi mi conosce puo' immaginare il mio urlo, il mio pianto e la mia faccia...l'era grando come na tarantola solche che l'era grigio chiaro! "l'ERA" xke ho prega' superbozzo de usar la superzhavatta, e fortuna che ghe n'era gli amici co mi senno me tochea ciamar i pompieri!!!E stanotte come faccio a dormire???
Proprio na giornata de merda, ho appena finito di insegnare ai bimbi di 3 anni che i me ha sfini', ora ho altre 3 ore di lezione, per non parlare di chi mi sta prendendo per il culo....e mi me innamore....vaaaaaaaaa bene! Aspettiamo foto, video e notizie dei mostri. Io lore e bozo abbiamo brindato in onore dell'apertura cantando litanie e canzoni da mostra varie par le vie de Mel(bl), se non fisicamente, almeno alcolicamente CI SIAMO!!!!

3 comments:

Anonymous said...

ciao miky ho visto tua sorella ai mostri(la cea...)volevo sputtanarti un po ma mi son trattenuto!!!!
saro un bravo fiol cazzo...

Anonymous said...

ooooooohhhhh...bene...l'è un fià che no scrive dò cagade serie...sarà gli impegni universitari che zerche cmq de evitar...o sarà che me dà fastidio no esser drio montar un OIE par girarme a stralia...ma bon cusì...
mi sabo pasà no me son divertì un cazzo ai mostri...sì...solita bella atmosfera da festa ma son rivà finidi i foghi: quei becchi de me 'amighi' no i vea tegnest gnianca na bozza par chi che rivea dopo (ho però catà mauri e ghe ho scroccà do ombre),son sicuro che se ghe n'era certa gente (che des l'è da che altra parte del mondo) co rivee catee dò amabili, dò secchi e dò spumanti e se brindea...
comuuuuuunque...ae 22.30 basta dar fora tickets e a midnait tutti fora...e sbiri al supermercato rosa...quindi come già citato dal buon spiedo tappa al sporting club e canel's home...gran bel posto gran bea festa ma me son tegnest...
dès dovarie rivar pasqua...ma noi ne ciava pasquetta: obiettivo Col Magrè, in quel di schio, in quel di vicenza, veneto, italia, emisferonord. l'idea era de far na GRAN GRAN bea festa... me sa che mi la farò solke bea perchè giustamente i angeli ae sie i vèrde...
ah...visto che anca el sabo e la domenega i angeli i pretende presenza...necst fraidei ho tutte le intenzion de veder come che se vèrde el porton dei mostri...come che i lo sèra no me interesarà...qualkeduni pasa ciorme?
hola.

ah2...i cure meritavan tutti...e ho asà un toc de cor a roma...hola.

Anonymous said...

tra l'altro...ho vist la ciamada de lore...ai mostri nol ciapèa...co ho skei intel cell me fae vivo...hola.