Bozzo, Gian, Lore, Miki

Wednesday, 28 May 2008

Ancora un pel de costume e societa'

Ve dae mi la risposta al sondaggio:
1
Ho tira' paga, la prima in regola in australia.
E me gira un po' le nuts (qua i le ciama nosee) saver che i me detrae al 30% de tasse.
Su un reddito da poregramo, quindi conveniare' anca voi che la risposta "parche' i paga manco tasse" no la e valida, sul sondaggio. 30% e se me fae mal me toca pagarme l'ambulanza! Tant par dir...
Ok, co torne in italia i me torna le tasse versade (incredibile lassu', vero?) e quindi la va mejo.
2
"no ghen e mafia"
la ghen e, la ghen e, credeo che co tutti i siciliani e calabresi che ghen e qua? E cinesi, colombiani...
3
"la vita qua la costa de pi"
No, la costa manco
4
Al me paron qua al e sior, ma forse i me paroni in Italia...i era ancora un po' pi siori (e no i paghea le tasse...)


Ah, se ledee beppegrillo.it, vedare' che anca lu al a parla' del fatto che repubblica ormai la e' omogeneizzada al regime, sol che mi lo ho scrit in tel me blog un di prima...
beppegrillo al copia da mi...
Son massa avanti.
Forse l'e' al fuso orario

5 comments:

Anonymous said...

gian ho parlà con l'assicuratore
te costa circa 500 euro per un anno oppure 205 euro per 6 mesi ma dopo se tu sta de pì te perde lo sconto in pratica.
famme saver
marci

Anonymous said...

lè el fuso orario...
e tant par cambiar discorso daa politica che me ciapa mal...
l'altavoz non si è smentito...anzi...prossima volta vui andarghe co voi fioi però...hola.

Anonymous said...

ok guys oltre oceano alle ore 16.30 ora italiana non so che ora sia in stralia, dovria aver finì el calvario: quindi mi sarò tacà a una bottiglia de whisky(ultimamente me pias de pi del wodka martini) e voi che sè laddò fe un brindisi per mi anca se l'è mattina... stati d'agitazione...
devo resistere con il ramadam ancora per 24 ore.anzi 23 ore e 56 min. sempre di meno verso lo splendore. sto delirando dopo l'ottava volta che ripete el power "minchia"point in te un dì.

Anonymous said...

vai spiedo spakei! e doman da sera vui vederte tornar ingrasar a forza de uiski,martini,vodka o quel che tu ol......!

Gian said...

qua sara' medanot e meda, vecio. Lore al sara' sul let co l'influenza, mi saro' sul let co una, ma soprattutto doman ho da sveiarme ae 6 (sei, SIE!) par andar a lavorar...
Ma doman co ho fini' faron un bel brindisi co na pinta da VB (se lede "Vibi', senza ti no vive pi'"!)