Bozzo, Gian, Lore, Miki

Tuesday, 14 April 2009

Nz arrivo!

partenza giovedi' 16 ore 5.46 south yarra station, bus at southern cross at 6.15, take off at 8.40.
Arrivo at 13.30 in Christchurch, hostel prenotato.
L'indomani via in macchina alla scoperta della sud isola (2000 km, non e' nulla!) per una settimana, poi aereo Airnz fino a auckland. Nadege prendera' poi airfrance e io mettero' il culo in moto un'altra volta in cerca di lavoro e casa.
Ben per le prossime settimane sono abbastanza occupato.
Ciao cani!

5 comments:

mi said...

ciao cugino fa al bravo in quel de new zealand!!!
ah se te capita de verder na fabbrica de maion de lana de pecora un tu me lo spedira in italia a mi ovviamente. ciao cagate dos merda.

p.s. no le bel cagarse dos in pubblico!!!!

Gian said...

no no le bel.

dio said...

dato che ho dat le dimision e des vae (vegne) a laorar a pieve, me compre al delton vecio col ruden, e vegne in nova thelanda a far al reli cola chica de fianco..fradel parecia le note!

Gian said...

sempre dret, no sta frenar...

ma lavoretu dove?

mene said...

te ho fat el regalo pre-partenza: son ndat a veder B&B positano, agriturismi in toscana e thaiti hotels... 24 cent?