Bozzo, Gian, Lore, Miki

Thursday, 20 December 2007

Se se sta a vardar tut...

anyway, la miki la e proprio finetta in tel sceglier qualcosa da metter in medo ae gambe! Gnanca la fosse claudia sciffer...Pensar che mi e bozzo l'e un po' che se contendon al stesso oss, la e simpatica, sveja, la bef ma no la e proprio un spetacol, cioe' l'e fata a coreana...
Intant la svedese no la ho cagada par qualche di'... e la me a dita se sabo vae fora co ela a veder un concerto. Funziona sempre far i bastardi, anca in Stralia. Peccato che sabo lavore...dio nostrosignore...
Ieri sera son dati fora mi bozzo e sta coreana, mi ho magna' etiope, bozzo spagnol e ela vietnamita e von bevest tuti Stralian. (Parenetsi per speo, qua manca assai l'idrocarburo).
Dopo son ndati a trovarse co la me coinquilina singaporegna in te un posto strafigo e ormai i $$$ in scasea i era finidi. Von bevest ancora qualcosseta, ma al camerier al me a fat girar i coioni parche' inveze de do assenzi al ne a porta' do pastis bei slongadi de acqua...par 15 DOLLARI L'UNO!!!!
Ma, la me coinquilina e i so do amighi (un recion da singapore che'l fea fin impression ma l'ha offerto na butiglia de vin e ora OK e na statuina sempre da singapore che la tirea ociade e che a fine serata na sgorlada no la ghe sarie despiasesta...next time) i ha tira' for un maz de banconote par om e i ha volest pagar! Ma tanti schei!
Dato che sti qua no i lavora ma i "studia" vol dir che i schei i ghe li da al papi. E comeccccazzo falo un a Singapore a far schei? Nol fara' mia i mobili meio de Spagnol? Sul serio, Piz fa na ricerca su internet ( e mola n'attimo youporn) e dime che che i fa a Singapore! L'e na isola insulsa in medo all'oceano, ghen sara' pi turisti a caorle in giugno, no i a materie prime, al fa calt el piof e i a un mar pien de squai. Che i apie l'albero dei schei?
Vabbe des vae a cior un per de pacchi de bire co la me coinqui da milan che doman la parte e ora sta sera fon al leaving party. peccato, l'era simpatica e fora come na bisa.
See ya later

3 comments:

fapo said...

SINGAPORE?IE MAFIOSI O PUSHER!!!

secondo mi al fa al killer dela mafia coreana o japan(tanto ie tutti gialli, no cambia tant)!!!
E lascia stare te caorle che con la scusa di esser sfigata come citta c'é gente che ci abita tutto l anno!!!

p.s. al pablo l era gasa a bestia sabato in mezzo alla hellen,fanny e alla cattel!!!ballava e si dimenava , che personaggio strano!

Anonymous said...

A Singapore i viaggia: l'economia di Singapore è molto sviluppata e assicura un alto tenore di vita agli abitanti. Il settore agricolo non ha grande importanza; infatti Singapore è un grande centro commerciale e finanziario. L'attività mercantile è molto praticata, grazie al suo legame con il traffico portuale. Partono all'esportazione: derivati dal petrolio, caucciù, stagno, olio di cocco, caffè. L'industria è favorita da due elementi: la vicinanza alle miniere malesi e il basso costo della manodopera. Ci sono raffinerie di petrolio, fonderie per lo stagno e cantieri navali. Il settore terziario è occupato da numerose banche e imprese commerciali.
Molto sviluppato anche il turismo sessuale. (cit. Wiki...che no pensè che son esperto de Singapore...)

Anonymous said...

ah be ghe mancarie altro ke te savese l' andamento della moneta de singapore!!!