Bozzo, Gian, Lore, Miki

Tuesday, 27 November 2007

Se no le poenta le pan

Bee parole Lore, vado via, son figo son beo son tour de France, intant te fa comodo che ghen sie bozzo chel te tien la valisa...
No son mia polemico, eh, son solche Gian e mi inveze dea poenta o dei escargot ho scelto al Pan, cioe' andar a guadagnarme sti 4 skei par tirar vanti senza intaccar quel che al bon Romano Contessotto al me ha concesso.
FATTI:
Sappiamo a mezzogiorno di essere in mezzo a na strada:
Bozzo e miki restano all'ostello vecchio.
Lore parte per Phillip Island a vardar foche. Foche, parche le fiche lu, gnanca col binocolo...(si son polemico e invidioso parche' mi ho da andar a lavorar).
Mi (Gian) ho cambia' ostello, in te quel pi cheap e sburto della City.
Fianalmente una brezza di liberta' e solitudine, che no fa altro che ben.
Rispetto per tutte le decisioni, chi che vol magnar Poenta e chi escargo' par vincer al tur de frans.
Senza quel fefo de dir "ah mi vae via, son figo son beo son tur de frans".
Intesi?

Ps: ciao Serena, qua e' too pieno di gialli, e 'taliani non ne ho ancora trovato uno in carne ed ossa, ma ce n'e'.
Ah, potevi votarmi, eh!
see ya

8 comments:

Anonymous said...

ma io ho gia votato, non e' giusto votare tutti i di!!!gian e vai a viver da solo nell hostel piu smarzo della city!!!be gran cosa che dire!!!

lore cazzo no sta vardar solche le foche , varda anca qualche pesce almeno se le gnugne non ti piacciono!!!ah anzi solo le cinesi perche.... non voglio esser scurrile!!

speat schiaccia altro qua sotto e metti il tuo nome. se ce l ho fatta io (e pure pabloe al cic)lo puo far chiunque!!!

Anonymous said...

ma io ho gia votato, non e' giusto votare tutti i di!!!gian e vai a viver da solo nell hostel piu smarzo della city!!!be gran cosa che dire!!!

lore cazzo no sta vardar solche le foche , varda anca qualche pesce almeno se le gnugne non ti piacciono!!!ah anzi solo le cinesi perche.... non voglio esser scurrile!!

speat schiaccia altro qua sotto e metti il tuo nome. se ce l ho fatta io (e pure pabloe al cic)lo puo far chiunque!!!

Unknown said...

e tasi che fapo le quel dei blog...el ve vinto sia come anonimo che col so nome!!
cmq ecco che risente el vero gian!! massimo rispetto per tutte le vostre scelte, sia chi che va coe foche, sia chi che va a lavorar, sia chi che resta in ostello a pinciar (però avarie paura a veder cosa vien fora da bozzo+miki...skerso)...
importante l'è che fe ben e che fe coa vostra testa, tanto l'australia i dis che le ciea e in qualche modo ve vedarè sempre!!!
buon proseguimento e tanta invidia visto che ve scrive dall'univ...hola!

Unknown said...

ma chi ha vinto il personaj of de uic?

Unknown said...

ah...manca 14 ore...eh ho son...

Dèluge said...

gian son fiera che sei in pol posiscion ma anche preoccupada perchè sei in un ostello SCRAUSO, ocio alle malattie!!!!
no far sest!

Anonymous said...

grande gian!!!

Anonymous said...

Ho votato la miki... solidarieta` femminile darling...Anyway, domani lascio l`ostello!!!!!!!!Ale oooooooooooo, ale oooooooooooooooooooooo!!!!