Bozzo, Gian, Lore, Miki

Thursday, 31 January 2008

de novo qua`

Ogni tanto scrivo anche io. Il fatto e` che non so` mai cosa cazzo scrivere. Questo credo sara` il piu` corto post mai scritto perche` non e` che ho tante cose da dirvi. Comunque in genere mi sveglio verso le dieci e mezza, undici ogni giorno, vado a correre al parco(se ghe ne bel temp), faccio colazione, chiacchero un po` con i coinquilini se sono in giro, vado a nuotare (tanto ho la piscina drio el canton), mangio e vado al lavoro. A fine lavoro provo a chiamare gli altri ma non hanno mai voglia di fare niente (i e sempre da Gian....). Qualche volta esco con i colleghi di lavoro.
Dove lavoro mi trovo stra bene, bei soldi, tante mancie e padroni e colleghi tranquillissimi. In cucina se parla dialetto parche` el cogo l`e da Mestre (l`ha passa` la so giovinezza al "rivolta").
Domenica mattina vado a filip ailand perche` per lunedi` ho prenotato una giornata in pista (speron che`l fae bel temp, inco` el piove). Arriveranno notizie e nuove foto.
Ah, quasi dimenticavo che Gian ha intrapreso un periodo di disintossicazione(nol beve pi` neanca el cafe). Terrrribile

Ciao a tutti.

Bozo

p.s.: Miky no serve che tu scrive che quel che die l`e` palloso. Lo so`

10 comments:

Anonymous said...

noooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!.

gian fatu che?neanche il caffé? ma che 6 matto?bobo vai in pista§§?anca al cic al va in pista, dei tricicli perché tanto ormai le triste e no l ha pi nessuni con cui andar a correre, il tozzo le troppo tuning per lui!!!
no dai scherzo. comunque boba faghe veder a quei 4 canguri come se corre.

p.s. ciarlie parte oggi, ma gia tra un mese é qua

Anonymous said...

Notizia triste.
La Chica la e stata operada mercol.
I ghe ha cavà un poca de materia tumorale dala recia, tanta materia, fin quasi al cranio. Ma dopo l'operazion la volea morsegar al veterinario. Des la ha le canete che drena sangue marz fora daa testa. La ha na specie de imbuto atorno ala testa, parchè no la se grate. Ghe toca magnar dae man dea nona. Pienda de doori, la ciol pastiglie de droga par sentirli manco. Tra qualche dì la torna a farse veder. Sempre mata.

Anonymous said...

Vai Bozo...che invidia vai a Filippo island!!Beh cerca di fare un video che sono curioso!!!Io sto pensando invece di prendermi un gsx-r 600...vediamo un po'!!Ciao caro

David said...

ciao tosat,vardee de tornar parchè qua avon bisogno de un bassista e de un cantante....scherze,godevea fin che podee!

Anonymous said...

bozzo ma sti giorni ci son i test ufficiali a philip island...
ocio a no farte ciapar sote da stoner!!!

Anonymous said...

ecco bobo de interessante volendo ghe ne che tu te fa el giro in pista a filipailand...e tu fa masa sport fidate...
ma un vecchio saggio cinese diceva (letteralmente): 'se no tu ha un cazzo da dir, tasi, senò tu fa la fine de fapo.' quindi vedi ti...
scherze fapo...o no...?
godeve a stralia fioi! hola.

e gian no sta tornar coa sifilide...

Gian said...

stoner lo go visto ieri l'altro, anca melandri e aiden e un sac de mede seghe che bozzo al ghe da paion co laprilia. La kawasaki la e scarburada fora maniera.
Ho fat un periodo de calma (24 ore) ma sta matina de novo son in te un let che no le al meo e le drio rivarme la colazion (ho da aver fat al me dover)

Anonymous said...

gian la tua puttanaggine regna sovrana

Miky said...

Stavo pensando che la foto di natale in prima pagina si potrebbe anche cambiare.... sen un atimin osceni... splendidi...ma osceni!!! e ho appena realizzato che e' gia' passato piu' di un mese...p.s. fapo! ma come cazzo si fa a lasciare un commento sul tuo blog???

Anonymous said...

ciao miki, finalmente mi saluti!!!!
uh mercoledi sera mi ubriachero per cio(ottima motivazione).no non lo so come mai, bo controllero!!!
comunque le bela la foto del natale in mutande in spiaggia!!!che culo!!!qui oggi piove e fa brosa sempre piu'!!!!!!